جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه مشترک مدیران مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به منظور گسترش همکاری‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با مصباح ربانی رئیس دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان دیدار و به منظور توسعه همکاری‌های دو مجموعه گفتگو کردند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این جلسه با اهدای لوح سپاسی از همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه و اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبیین رسالت و مأموریت مرکز خدمات، به معرفی خدمات و برنامه‌های این مرکز در بخش‌های مختلف ازجمله مسکن، توانمندسازی معیشتی خانواده‌های طلاب و ... پرداخت و توسعه همکاری این دو نهاد در اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه مسکن را خواستار شد.

حجت الاسلام موسوی یکی از نیازهای قشر جوان و جامعه هدف این مرکز را هزینه‌های ازدواج و تأمین جهیزیه برشمرد که با ورود و حمایت‌های ویژه از این قشر علاوه بر بالندگی و رشد جامعه، در کاهش هزینه‌های روانی و مشکلات نیز گام مؤثری برداشته خواهد شد.

در ادامه جلسه، رئیس دفتر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری مرکز خدمات حوزه، آمادگی ستاد را برای توسعه فعالیت‌های مورد توافق اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha