جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رمضانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۶۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان قزوین فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مسجد محل اجتماعات اقشار مختلف مردم است و  مانند نخ تسبیح است که دانه‌های تسبیح را به هم وصل می‌کند.  

وی افزود: تا زمانی که سطح آگاهی مردم را ارتقا و روش و چارچوب سبک زندگی را به آن‌ها آموزش ندهیم شاهد آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود که برای تحقق این امر از ظرفیت مساجد استفاده می کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: سامانه جامع «بچه‌های مسجد» در راستای جمع‌آوری و ثبت فعالیت‌ های کانون‌های استان راه‌اندازی شده است که می‌تواند کمک بسزایی در ادامه مسیر و برنامه‌ریزی‌های مسئولان داشته باشد

وی عنوان کرد: متأسفانه مدتی است کرونا افکار مردمی را نه تنها در سطح کشور، بلکه در نقاط مختلف جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است که ان شاء الله با همیاری و همکاری بیش از پیش مردم از این مرحله سخت هم به خوبی عبور خواهیم کرد.  

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان قزوین فعالیت می کنند، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین بیشترین ارتباط را با مردم به خصوص نوجوانان و جوانان دارند و در این برهه حساس در رابطه با پیشگیری و آموزش بیماری  کرونا به خوبی اطلاع رسانی می کنند و با توجه به نگرانی هایی که در بین مردم درباره بیماری کرونا وجود دارد، کانون های مساجد امید و نشاط را در بین مردم تزریق می کنند.  

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین با تأکید بر همکاری بیش از پیش دو نهاد،  عنوان کرد: یکی از بخش های دیگری که می تواند این تعامل و همکاری وجود داشته باشد حوزه آموزشی و تربیتی است که در این حوزه  به همکاری طلاب و روحانیت عزیز  نیاز داریم. همچنین در بحث مشاوره نیز از ظرفیت طلاب  می توان استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 0
    عمرا بیشتر از ۵۰ تا کانون فعال داشته باشیم.
    • غلام حسین IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 0
      واقعا با این آماربازی ها قراره کجای دنیا را بگیریم؟