پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پویش «من ماسک میزنم»

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران در ابلاغیه ای اعلام کرد: استفاده از ماسک در همه ساعات حضور طلاب در مدرسه توسط همه اساتید و طلاب الزامی است و مسئولیت شرعی رعایت نکردن این مسأله بر عهده مدیران مدارس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران در نامه ای به مدیران مدارس علمیه استان با اشاره به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و تاکید بر توصیه های حکیمانه امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب آورده است:

۱- ادامه فعالیت های مدارس علمیه به صورت حضوری صرفاً با رعایت کامل آئین نامه های ابلاغی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در کلاس ها و خوابگاه ها با مسئولیت مدیران محترم، مجاز می‌باشد.

۲- مدارس علمیه ای که فضای کافی جهت فعالیت های حوزوی در اختیار ندارند از فضای مجازی جهت ادامه فعالیت ها استفاده نمایند.

۳-  استفاده از ماسک در همه ساعات حضور طلاب در مدرسه توسط همه اساتید و طلاب الزامی است و مسئولیت شرعی رعایت نکردن این مسأله بر عهده مدیران محترم می‌باشد.

۴- با توجه به توصیه رهبر حکیم انقلاب در رشد و توسعه نهضت تعاون و احسان جهت کمک به محرومین، نسبت به انجام اقدامات جهادی و جمع آوری کمک های خیرین و رسیدگی به محرومین مناطق و طلاب نیازمند اقدامات مناسب انجام گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha