پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کلاه کج

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در خصوص حمایت از اشتغال خانگی خانواده طلاب، گفت: مرکز خدمات حوزه با راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی امکانی را جهت حمایت از کسب‌وکارهای خانگی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در خصوص حمایت از اشتغال خانگی خانواده طلاب، اظهارداشت: مرکز خدمات حوزه با راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی امکانی را جهت حمایت از کسب‌وکارهای خانگی فراهم کرده است.

وی افزود: رویکرد مرکز خدمات در حمایت از کسب‌وکارهای خوداشتغالی است و عرضه محصولات تولیدی این کارگاه‌ها در فروشگاه مجازی مرکز خدمات امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام کلاه‌کج در ادامه از برگزاری جلسه مشترک با مدیر شرکت بیمه آسیای استان خوزستان باهدف بررسی راه‌های تقویت همکاری دو مجموعه خبر داد و گفت: در این جلسه انعقاد قرارداد بیمه مکمل درمان برای ششمین سال متوالی، صورت گرفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با اشاره به رضایتمندی طلاب از خدمات مطلوب بیمه آسیا بیان داشت: در جلسه مذکور قرار بر آن شد در خصوص رعایت تعرفه‌های درمانی در بیمارستان‌های استان نشستی با نماینده اتحادیه بیمه در استان خوزستان برگزار شود.

وی در پایان گفت: اتخاذ راهکار مناسب برای کاهش هزینه افراد تحت پوشش مازاد درمان دیگر موضوع مطرح شده در جلسه است، ضمن اینکه انعقاد قرارداد با مراکز مهم درمانی استان از دیگر مصوبات جلسه بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha