چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به چشم‌انداز حوزه علمیه خوزستان، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این حوزه باید پیشرفت کند و در طراز حوزه علمیه قم قرار گیرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به فضل الهی این هدف را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، یکشنبه ۲۵ تیرماه، در مراسم تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، بر لزوم تقدیر از خدمتگزاران تأکید کرد و اظهارداشت: کسانی که قدردان زحمات مسئولین خدمتگزار نیستند در عبودیت خود دچار مشکل می‌شوند، چراکه در روایتی از پیامبر اکرم(ص) آمده «کسی که از مخلوق تشکر نکند از خالق نیز تشکر نمی‌کند».

وی افزود: در نامه‌ای که امیرالمؤمنین(ع) به جناب مالک اشتر دارد، تصریح شده «نباید که نیکوکار و بدکار در نزد تو برابر باشند، زیرا این کار سبب می‌شود که نیکوکاران را به نیکوکاری رغبتی نماند، ولی بدکاران را به بدکاری رغبت بیفزاید»؛ از این رو طبق این روایت بر ما لازم است که خدمت گذاران مخلص را تکریم و از زحمات آنان تشکر کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقدیر از مدیر پیشین نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: حجت‌الاسلام محمدزاده در این سمت خالصانه و مشتاقانه سالیان متمادی خدمت کرد و در این زمینه موفق بود و اکنون حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد با سوابق کاری موفق جای او را می‌گیرد که برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت داریم.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه افزود: شور و نشاط در هزاران مسجد خوزستان به برکت وجود حوزه علمیه خوزستان است که اشخاصی چون حجج‌اسلام محمدزاده و علی‌نژاد دارد. البته لازم است همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این حوزه باید پیشرفت کند و در طراز حوزه علمیه قم قرار گیرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به فضل الهی این هدف را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام./

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha