جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعدام

مستندات و اعترافات تکان دهنده ۳ محکوم به اعدام که اخیرا توسط سلبریتی ها و منافقین بخاطر حضور در اغتشاشات بنزینی ۹۸ با هشتک اعدام_نکنید مورد حمایت قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 1
    مربوط به همین سه نفر بود؟کلا پیشگیری بهتر از درمانست.ریشه وعلل جرم شناسی چقدر دخیل است؟طبقات ندار چگونه وطبقات دارا چگونه است نوع جرمشان ؟و چقدر رایگان برای عموم دراین زمینه خدمات وجود دارد؟جسم و روان سالم مردم اهمیت دارد.وبستگی به عوامل بسیار.که فقط به جنبه سیاسی علیه نظام افراد عادی حساس هستید..حساب گانگسترها لاتها اراذل و اوباش درسطح عمومی جامعه که بسیارند جدا .اما بوی سیاسی این بیشتر از زورگیری و..هست.والله اعلم..حبس و جریمه هست کیفرزورگیر ومسلح.مگر شاکی شخصی یا قتل که معمولا به اعدام دراین سطح اطلاع رسانی نمیشود.مگر حکم تعارض با نظام یا اسلام در شرایط شکنجه حاصل ومد نظر..نظر شخصی بود.چون با عقل منطقم جور نیامد.والا از آزادی بیان و ارایه نظر شخصی هم ترس از برچسب های دیگر تکان خوردم.الله و اعلم ولی از امام علی حق را بگوئید هرچند به زیان شما باشد.واینجا که سایت مذهبی هست به رافت و بخشش یک ضربه دربرابر یک ضربه وگذشت الگوها هم نگاهی انداخته شود.ودر عفو لذتیست که ...کلا با واژه وعمل اعدام مخالفم چون براین عقیده ام که فقط خدا جان میبخشد ومیگیرد.نه اینکه اشرار وبی نظمی در جامعه بلکه حبس ابد برای قاتلین بهتراست تا زمان مرگ واقعی هر شخصی فرا برسد.واین عذابش یک عمرو بیشتراز لحظاتی است .ولی گویا جنبه های تبلیغی سیاسی دیگر ارجحیت دارد .واگر زنی چون مادر است و دلش به حال دل مادری دیگر میسوزد نشات از خود همزادپنداریست.نه حمایت برعلیه نظام و.خدا هیچ اولادی را ناصالح ونااهل نکند فقط برای دل وعشق مادرانه.چون دراصل ما درست که هزار بار جان میدهد.اینو فقط مادرها عمیق حسش میکنند.که عمروجوانی وبا تب و .چقدر سخته اعدام جوان برای یک مادر.جرم بچه هرچه نا بخشودنی مادر خمیده تر..یا زینب س چگونه نگریستی بند بند اعضای عزیزان را در جنگی نابرابر.وخوشا بحالت که آزادی وشیوایی و رسایی زبانت هنوز باقیست.
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      1 0
      پیشگیری بهتر است اما کجا توانسته اند با پیشگیری جرم را به صفر برسانند ؟ به خاطر آن که پیشگیری جواب نداده است برخورد نمی کنند ؟
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      1 0
      الآن با دانه درشت ها برخورد نمی شود ؟
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      رایگان ؟! شما به کی رای دادید ؟ اینها اصلا خودشون رو مسئول اشتغال می دونستند که بخاد رایگان ... . وانگهی خداوند به انسان توانایی های مختلف داده است که سربار دیگران نباشد توقع رایگان یعنی چه ؟
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      چه افراد عادی ! از مدفعان خارجیشون معلومه ! این همه مظلومان در یمن نیجریه ، بحرین ، میانمار ، هند و ... کشته شده و می شوند ، چقدر احساس مسئولیت کرده و می کنید .
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      کدام رذالت نسبت به عامه مردم ، بالاتر از تعرض به حاکمیت اونهاست ؟ وقتی حاکمیتشون رو کوبیدی دیگه چی چی جلودارت هست ؟
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      اموال عمومی رو آتش زدن ، تخریب کردن و فیلم گرفتن و ارسال به خارج مال افراد عادی است ، تعرض دیگران و دزدی ...
    • میزان الحکمة IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      13345.الإمامُ عليٌّ عليه السلام : العَفوُ يُفسِدُ مِنَ اللَّئيمِ بِقَدرِ إصلاحِهِ مِنَ الكَريمِ . [2] 13346.عنه عليه السلام : جازِ بِالحَسَنَةِ و تَجاوَزْ عَنِ السَّيِّئَةِ ما لَم يَكُن ثَلما في الدِّينِ أو وَهنا في سُلطانِ الإسلامِ . [3] 13345.امام على عليه السلام : گذشت به همان اندازه كه شخص بزرگوار را درست مى كند، شخص فرومايه را تباه مى گرداند. 13346.امام على عليه السلام : [بدى يا خوبى را] به نيكى پاداش ده و از بدى درگذر، به شرط آن كه به دين لطمه اى نزند يا در قدرت اسلام ضعفى پديد نياورد.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      خداوند علاوه بر آن که خودش جان می گیرد ، در دینش هم دستور العمل اعدام مستحقان آن آمده است . ادامه عمر بزهکارانه چه فایده ای برای دارنده عمر دارد ؟
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      اتفاقا حضرت زینب سلام الله علیها با کمال طوع و رغبت فرزندانش را به میدان جنگ فرستاد و می دانست چه چیزی در انتظارشان هست ، و بعد از شهادتشان هم جزعش بر شهادت علی اکبر علیه السلام شنیده ایم ، اما نسبت به شهادت فرزندانش هرگز . مادر با ایمان از کاهش بار فرزندش به خاطر زودتر از دنیا رفتن و کمتر جنایت و گناه کردن خرسند می شود نه ناراحت .
    • پویان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 0
      چقدر بوی تعفن روشن‌فکری از این متن میاد...من یک مدرس دانشگاه هستم.همیشه به دانشجویان هشدار دادم از این بوی متعفن.. شما لطفا احکام فقهی اسلام در زمینه محاربه رو مطالعه کن...امیرالمومنین در یک روز در جمل ۵۰۰۰ نفر را کشت چون محارب بودند شما الحمدلله عالم از مولی علی هستید...
  • x IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام.اینها که سلبریتی نیستند."سبزه مزبله" هستند.ازدرون گندیده اندوبوی گندشان بلندشده است.
  • امراله مهماندوست IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    چرا حکومت باید در برابر تهاجم با سلاح هشتک مجازی اعدام نکنبد خارجی ها و ستون پنچم داخلی تسلیم شود و این سه نفر خراب کاری را که اموال عمومی را غارت یا آتش زده اند و برای مردم ایران وحشت ایجاد کرده اند را اعدام نکند؟
  • سیدان IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام میشه لطف بفرمایید منبع این کلیپ تون رو بذارین ؟!
  • آ IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    شما بروید فیلمتان بازی کنید اگر کسی به یکی از همینها حرفی بزند دنیا را خراب می کنند غلط کرده کسی اقدام به خشونت و سرقت مسلحانه کند غیرت ندارند کار کنند از افغانی ها که آمدن دارند زحمت می کشند کار می کنند کمتر هستند همه چیز آماده می خواهند باید زحمت کشید هر قدر کم ولی لذت خودشو داره
  • مجتبی IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    فکر می کنم تصاویر به این 3 نفر مربوط نیست ظاهرا بخشی از لوگوی قدیمی شبکه سه بالای صفحه سمت چپ پیداست و باید مربوط به مستندهایی در مورد زورگیری و ... که قبلا پخش میشد باشد ... البته نقد بنده به تصویر هست نه حکم
  • یک بام و دو هوا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    برخی ها دو هوایی هستند ، اگر بزهکار پدر امثال رومینا باشد ( که استثنای صریح عدم اعدام دارد ) ، فریاد اعدام کنید سر می دهند ، و اگر تخریبگران دستور گرفته از دشمنان باشند ، داد می زنند که اعدام نکنید !
    • سهیلا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      0 0
      ببینید من دقیقا نمی‌دونم زوایای پرونده رو نظرخاصی ندارم ولی تا بوده همیشه مخالف و معترض بوده.این حکومت غرب ب ما دلسوزی ندارند امری طبیعی هست.ولی جوانان جاهل بخاطر خشم ازاین همه بی ثباتی پناه میبرند .
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    علت عمده مخالفت برخی ها با اعدام ، عدم درک فلسفه حیات دنیوی است ، نمی دانند که ارزش دنیا به استفاده از آن در مسیر آخرت است ، بنا بر این ادامه دنیای خسارت باری که مدام نامه عمل را سیاه تر کند ، و پشت بزهکار را سنگین تر نماید ، اثری جز فراهم شدن عقوبت بیشتر و عذاب فزون تر ، نتیجه دیگری ندارد .