شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی

حوزه/ مصاحبه علمی مهارتی اساتید و متقاضیان تدریس سطح دو و سه مدارس علمیه خواهران استان اصفهان از امروز ۲۶ تیرماه به مدت ۸ روز در مدیریت حوزه خواهران استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اعلام این خبر، گفت: ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در دو مقطع سطح دو(کارشناسی) و سطح سه(کارشناسی ارشد) مدارس علمیه خواهران اصفهان از امروز ۲۶ تیرماه در محل مدیریت حوزه خواهران استان اصفهان آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، هدف از ارزیابی اساتید را تامین مدرس برای شهر هایی که با کمبود استاد رو به رو هستند و همچنین مسافت زیادی با مرکز استان دارند عنوان کرد.

وی افزود: اساتید و داوطلبان تدریس معرفی شده از مدارس علمیه خواهران استان اصفهان در سطح دو(کارشناسی) در هفت گرایش ادبیات عرب، فقه و اصول، تفسیر، حقوق و سیاست، تاریخ ، فلسفه و منطق، عقاید و کلام و در سطح سه (کارشناسی ارشد) در دو رشته فقه و اصول و تفسیر علوم قرانی مورد ارزیابی قرار می گیرند .

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی اظهار کرد: داوطلبان تدریس  از دانش آموختگان سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار(دکترا) حوزه های علمیه خواهران می باشند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: داوطلبان این دوره پس از طی مراحل و تایید نهایی جهت تدریس به مدارس علمیه معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha