جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/انجمن علمای یمن در کنفرانسی با عنوان "مسئولیت امت در قبال مقدسات اسلامی" ملت های اسلامی را به عمل به مسئولیت خود در قبال هدف قرار گرفتن مسجد الاقصی و استفاده رژیم سعودی از حرمین شریفین دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در کنفرانس "مسئولیت امت در قبال مقدسات اسلامی" ملت های اسلامی را به عمل به مسئولیت خود در قبال هدف قرار گرفتن مسجد الاقصی و استفاده مذهبی رژیم سعودی از حرمین شریفین دعوت کرد و گفت: رژیم آل سعود هر کسی که با سیاست آن و برنامه های آن که در خدمت رژیم صهیونیستی و آمریکاست، مخالفت کند، از ورودش به حرمین شریفین ممانعت می کند، لذا این مسئولیت همه امت اسلامی است که در برابر این اقدامات ایستادگی کند.

انجمن علمای یمن ادامه داد: هرگونه تقریب و نزدیکی یا عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت بزرگ  و یک ننگ تاریخی به شمار می رود که گناه و خواری آن دامن تمامی منافقینی که برای دوستی با دشمنان امت شتاب می کنند را خواهد گرفت.

علمای یمن، علمای امت اسلامی را به عمل به مسئولیت خود در تبلیغ رسالت الهی، اعتلای کلمه الله و آگاهی بخشی جهادی علیه کفار و مستکبران به ویژه مفسدان یهودی، آمریکایی، سعودی و اماراتی دعوت کردند و بر اهمیت و تأثیر نفوذ کلمه حق در برابر حملاتی که علیه امت و مقدسات آن از سوی یهود و دوستان آن از جمله پادشاهان رژیم آل سعود و شیوخ آل زاید  تأکید نمودند.

انجمن علمای یمن یاری مسئله فلسطین و ملت فلسطین  و حمایت از جنبش های جهاد و مقاومت را واجب شرعی و مسئولیت دینی تمامی مسلمانان، دولت ها و سازمان ها دانست.

این انجمن علمایی انتشار مقالات مشکوک از سوی نویسندگان سعودی و کشور های حاشیه خلیج فارس در روزنامه های رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

علمای یمن کشتار وحشیانه مردم یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در استان حجه و الجوف که منجر به شهادت ده ها کودک  و زنان شده را محکوم کردند و از ملت یمن و قبیله های آن خواستند برای ادب کردن متجاوزان و بیرون راندن ستیزه جویان جنایتکار از کشورخود از جبهه ها حمایت کنند.

انجمن علمای یمن واکنش و اقدام بازدارنده ارتش یمن و کمیته های مردمی و در رأس آن نیروی موشکی را یک واجب شرعی و دینی برای توقف تجاوز ائتلاف سعودی و برداشته شدن محاصره و پایان ظلم علیه ملت یمن دانست.

در پایان این کنفرانس، انجمن علمای یمن اشاره کرد:  تجاوز علیه یمن، عراق، سوریه و توطئه علیه لبنان، ایران و تمامی کشور های اسلامی در چارچوب طرح و توطئه آمریکایی انگلیسی است که با اموال کشور های حاشیه خلیج فارس و تبلیغ علمای سوء انجام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha