جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون ورودی سطح سه و چهار

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران به صورت حضوری و آزمون باز پذیری مقطع عمومی سطح دو به صورت برخط و غیر حضوری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، از برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران گلستان خبر داد و بیان کرد: این آزمون روز شنبه ۲۸ تیرماه همزمان با سراسر کشور در مدرسه علمیه آموزش عالی و تکمیلی الزهرا(س) گرگان برگزار شد.

وی ادامه داد: از ۷۵ نفر متقاضی تحصیل در مقطع سطح سه حوزه های علمیه خواهران در رشته های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی، ۳۹ نفر معاف از آزمون و ۳۶ نفر در آزمون شرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان افزود: آزمون مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۱ صبح به اتمام خواهد رسید.

حسینی واعظ همچنین درباره شرکت کنندگان در مقطع سطح چهار (دکترا) افزود: تعداد ۲۱ نفر از داوطلبان در مقطع سطح چهار در رشته تفسیر تطبیقی و فقه خانواده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: آزمون ورودی مقطع سطح چهار در یک نوبت راس ساعت ۹ صبح تا ۱۳ برگزار می شود، در این آزمون داوطلبین به مجموع سؤال های تستی و تشریحی در دو بخش عمومی و اختصاصی پاسخ می دهند.

استاد حوزه اضافه کرد: آزمون بازپذیری سطح دو نیز با تعداد ۲۸ داوطلب به صورت برخط و غیر حضوری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

حسینی واعظ در پایان یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی مقطع سطح سه و چهار متعاقبا از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha