پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار پایگاه بسیج از جامعه الزهرا

حوزه/ استاد جامعةالزهرا علیهاالسلام در دیدار جمعی از بانوان بسیجی پایگاه حضرت سمیه از جامعةالزهرا گفت: بسیج سپر حوادث کشور و پرچمدار عزت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت هفته عفاف وحجاب، ۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه بسیج حضرت سمیه از جامعه الزهرا علیهاالسلام و پایگاه بسیج این مؤسسه علمی حوزوی بازدید کردند.

 جمعی از دختران نوجوان و بانوان جوان پایگاه بسیج حضرت سمیه پس از بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس این شهدا، با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

بانوان بسیجی در پایگاه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند و ضمن بازدید از این بخش، از سخنان خانم زهرا احسانی، فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام بهره مند شدند.

لزوم توجه بسیجیان به سخنان راهبردی امامین انقلاب / «خیمه ولایت را رها نکنید»

خانم احسانی ضمن خوشامدگویی به بسیجیان، به فضاسازی پایگاه بسیج اشاره کرد که برگرفته از بیانات راهبردی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به بسیجیان است و در ادامه تصریح کرد: آنچه ما درحال حاضر به صورت جدی به آن نیازمندیم، ترویج و ایجاد روحیه بسیجی و جهادی است و شاخصه‌های این روحیه را امامین انقلاب به خوبی به صورت راهبردی بیان فرموده اند.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه به بخشی از این راهبردها اشاره کرد و افزود: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند بسیجیان فداییان آرمان‌های انقلاب اسلامی، سپر حوادث کشور، پرچمداران عزت و موذنین شهادت و رشادت هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بسیجی اهل ارتباط با خدا و اخلاص در عمل و اهل گمنامی، صبر، بصیرت، اعتدال و نظم است.

احسانی در پایان به کلیپی که آخرین صدا و درخواست شهید باکری به شهید احمد کاظمی است و شهید مقاومت سردار سلیمانی آن مکالمه را تفسیر می‌کند، اشاره کرد و با تاکید بر مهمترین وصیت همه شهدا به تبیین دو جمله مهم از وصیت نامه سردار دل‌ها شهید سلیمانی پرداخت.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم بسیجی واقعی باشیم، تنها راه آن این است که تا جان در بدن داریم صدای شهدا و وصیت شهید سلیمانی باید در گوش جانمان طنین انداز باشد که جمهوری اسلامی حرم است و خیمه ولایت را رها نکنید.

در ادامه خواهران بسیجی به پای سخنان سرکار خانم جمیله یارا، بانوی طلبه غیرایرانی از کشور ساحل عاج نشستند و از سخنان ایشان در مورد چگونگی گرایش به مذهب تشیع و تاثیر آن در کشورش بهره بردند.

این طلبه غیرایرانی که پس از مهاجرت به ایران در اصفهان مشغول تحصیل دروس حوزوی شد و از چهار سال پیش در جامعه الزهرا مشغول به تحصیل است، به آیه شریفه ۳۱ سوره مبارکه نور، «وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا» اشاره کرد و اظهار داشت: حجاب هر زن مسلمان به ویژه شیعه نشان از احترام به شخصیت خودش است.

وی در اهمیت حجاب با بیان مثالی گفت: هر انسانی به دنبال انتخاب غذای سرپوشیده می‌رود تا از هرگونه آلودگی به دور باشد.

خانم یارا با بیان واقعیات و فرهنگ حادثه عاشورا و قیام امام حسین علیه‌السلام در ایام تبلیغ در کشورش به نقش و تاثیرگذاری این موضوع مهم پرداخت ودر پایان به سوالات جوانان بسیجی در خصوص عفاف وحجاب پاسخ داد.

۳۱۳/۶۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha