پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

 حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از برگزاری دوره‌ای هم اندیشی حدیثی ویژه اساتید حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه قزوین با اشاره به اهمیت آشنایی بیش از پیش طلاب و اساتید با مباحث حدیثی، گفت: اهمیت احادیث به گونه ای است که شناخت قرآن و شناخت درست پیشوایان دینی و معارف اسلامی مرهون این سرچشمه زلال است.

وی افزود: سهم فراوان مکتب اهل بیت(ع) در مباحث قرآنی و حدیثی بر هیچ کسی پوشیده نیست و طلاب نیازمند آموزش های کاربردی اولیه در زمینه استفاده از منابع حدیثی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: توجه و اهتمام جدی به مسئله حدیث و معارف حدیثی موجب می شود که ما در انتقال احادیث دقت بیشتری داشته باشیم و از این سرچشمه زلال معارف بهتر و بیشتر بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که با هماهنگی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین نشست های دوره ای با موضوع حدیث ویژه اساتید حوزه علمیه قزوین را به صورت ماهانه برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین بر توجه جدی اساتید، طلاب و مدیران مدارس علمیه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح شده، تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسات مدیران، پیگیری و اجرایی شدن همه مصوبات از سوی مدیران مدارس علمیه را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha