پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منوچهر دهشیری

حوزه/ مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام از آمادگی این مؤسسه در پذیرش دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر در استان قم خبر داد.

منوچهر دهشیری، عضو هیئت مدیره و مدیر شبعه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، افزود: با عنایت پروردگار متعال، با حمایت ۴۶۳ نفر از دانش آموزانی که در سراسر کشور در انتظار حمایت به منظور ادامه تحصیل بودند تحت پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این فرد نیکوکار با مبلغ ماهانه و مستمر بیش از ۵۴ میلیون تومان به صورت ماهیانه، تعداد ۴۶۳ نفر از فرزندان منتظر بورسیه و منتظر حمایت  را مورد حمایت قرار داد.

دهشیری تصریح کرد: خبر خوش اینکه هم اکنون  دانش آموزان جدید که مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر باشند جایگزین آنها  در نرم افزار بِه مهربانی  می شوند. توفیقات الهی در این روزگار سخت همراه موسسه و همراهان و تلاشگران در عرصه حمایت از تحصیل می باشد.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام با اشاره به خدمات بسیار مفید موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه قم به دانش آموزان بورسیه اظهارداشت: تمام دانش آموزان بورسیه شعبه قم تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی قرارمی گیرند، بیمه حوادث دانش آموزان شعبه قم  سالانه راس تاریخ صدور تمدید می شود و با توجه به پذیرش روزانه  دانش آموز، هرروزکه دانش آموز تصویب می شود بلافاصله تحت پوشش بیمه حوادث قرارمی گیرند وهزینه آن توسط خیرین پرداخت می شود.

دهشیری گفت: درپایان خالصانه ترین سلام وسپاس این مجموعه تقدیم خیرینی باد که توفیقاتی را خداوند نصیبشان کرده که به یاری موسسه ای آمده اند که به بحث آموزش و فرهنگ جامعه پرداخته است، علاقه مندان جهت ارتباط با مؤسسه خیریه  دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) و معرفی دانش آموز، مددکار، بانی، حامی وهمیار در تمام زمینه ها باشماره ۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸ وشمارهای ۳۷۸۴۱۷۵۹ و ۳۷۸۱۷۶۹ به مهربانی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha