شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شفیعیه

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه شفیعیه یزد با شرکت در همایش های مختلف و ارسال مقالات افتخاراتی را برای خود رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه شفیعیه که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه مدیر و معاونان مدرسه به بیان گزارشی از فعالیت های مختلف انجام شده در ایام تعطیلات پرداختند.

شرکت طلاب در برنامه های تهذیبی مدرسه از جمله مسابقه خطبه فدکیه، ارسال تقریرات دروس اخلاق، برگزاری امتحانات هفتگی مجازی، شرکت طلاب در دوره تابستان ۹۹، ارسال ۷۵ مقاله به جشنواره علامه حلی، نگارش ۱۷ مقاله برای همایش گام دوم انمقلاب در استان گلستان، تنظیم ۱۲ مقاله در پاسخ به پرسش سال حوزه و پیگیری موقوفات مدرسه از مهمترین فعالیت های کادر و طلاب مدرسه شفیعیه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بوده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، ضمن تقدیر از فعالیت های مسئولان، طلاب و کادر این مدرسه، بیان کرد: حوزه علمیه متعلق به صاحب الزمان (ع) است و حضرت هم تمام فعالیت ها را می بینند و به شاگردان و خادمان خود عنایت دارند که گاهی این عنایات را می بینیم و گاهی متوجه آن نمی شویم.

دعوت از طلاب مستعد مدرسه و دیدار با مدیر حوزه استان، اجرای طرح «رقیب»، فعال شدن کارگروه ها و کانون های علمی در مدرسه از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha