سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حماس و فتح

حوزه/ حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس گفت: جشنواره یکپارچه مردمی که در آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محمد عباس رئیس تشکیلات خودگران سخنرانی خواهند کرد، مرحله جدیدی از توافق میان جنبش فتح و حماس را به وجود می آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: جشنواره یکپارچه مردمی که در آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین سخنرانی خواهند کرد، مرحله جدیدی از توافق میان جنبش های فتح و حماس را به وجود می آورد.

حسام بدران در کنفرانسی سیاسی که با حضور رهبران گروه های فلسطینی برگزار شد، گفت: این امکان وجود دارد که جنبش حماس، جنبش فتح و تمامی گروه های فلسطینی بر یک برنامه سیاسی مشترک توافق کنند و سازمان آزادی بخش فلسطین همچنان این توانایی را دارد که احزاب جدید را در خود جای دهد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اشاره کرد: مرحله کنونی که ملت فلسطین در آن به سر می برد، تمامی اقشار ملت را در برابر یک حقیقتی قرار داد که هیچ شکی در آن وجود ندارد و آن حقیقت این است که طرح الحاق کرانه باختری پایان مرحله سیاسی است که طی سه دهه با اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا استمرار داشت.

جنبش حماس دیروز دوشنبه اعلام کرد: با جنبش فتح توافق شده که روز های آینده یک جشنواره مردمی در سرزمین غزه در جهت تکمیل تلاش های یکپارچه فلسطینی ها در مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و معامله قرن برگزار شود.

در این جشنواره نمایندگانی از اقشار و گروه های مختلف ملت فلسطین حضور خواهند یافت و با سخنرانی ها و مشارکت های رسمی بین المللی همراه خواهد بود و همچنین اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و محمود عباس رئیس تشکلات خودگردان فلسطین سخنرانی خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha