جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران طلبه، برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع دکتری در رشته‌های اقتصاد اسلامی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و مدیریت دولتی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، از میان برادران طلبه، برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع دکتری در رشته‌های اقتصاد اسلامی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و مدیریت دولتی دانشجو می‌ پذیرد.

از شرایط اختصاصی پذیرش در مقطع دکتری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دارا بودن مدرک سطح دو حوزه به همراه مدرک کارشناسی ارشد مرتبط و یا سطح سه حوزه با مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مرتبط، سپردن تعهد مبنی بر تحصیل تمام وقت در مقطع دکتری تا پایان زمان تدوین رساله و موفقیت در آزمون کتبی ورودی از دروس رشته تخصصی و مصاحبه علمی همچنین موفقیت در آزمون شفاهی از دروس تخصصی حوزوی در سطح رسائل و مکاسب است.

طلاب دارای شرایط می توانند تا ۱۵ مردادماه جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی، همچنین دریافت دفترچه راهنما به http://rihu.ac.ir/fa/page/173/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DB%B9%DB%B9 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha