پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی

حوزه/معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه هدف از راه اندازی کانال «ندای تهذیب» در بستر شبکه اجتماعی ایتا را انتشار مطالب ارزشمند و خواندنی تهذیبی و تربیتی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، امروز چهارشنبه یکم مردادماه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: راه اندازی کانال «ندای تهذیب» در بستر شبکه اجتماعی ایتا، با هدف انتشار مطالب ارزشمند و خواندنی تهذیبی و تربیتی از اساتید اخلاق و مشاوره به کادر مدارس و همچنین طلاب حوزه های علمیه و خانواده های آنان می باشد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه استفاده از فناوری های نوین و شبکه های اجتماعی را فرصتی مغتنم برای ترویج اخلاق، تهذیب، معرفت و تربیت عنوان کرد.

وی با اشاره به ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی و بی دفاع ماندن نوجوانان و جوانان مومنی که مورد تهاجم اخلاقی و شبهات فرهنگی دشمن هستند ادامه داد: ما باید جبهه مومنین، خصوصا طلاب و خانواده های آنان را ایمن کنیم. در حالیکه شیوع ویروس منحوس کرونا موجب به تعویض افتادن اعزام اساتید اخلاق و مشاوره به مدارس و شهرستان ها شده است؛ معاونت، کانال ندای تهذیب را راه اندازی نمود تا دروس اخلاق، نکات تربیتی مشاوره و خانواده، موارد قرآنی را به صورت کلیپ، عکس نوشته، مجموعه نمایشگاهی، داستان و حکایت، قرآن و حدیث روزانه، مناجات شبانه را برای طلاب و خانواده های آنها ارسال کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: اگر صفحه ای قرآن در کانال بارگذاری می شود به دنبال این هستیم که مخاطبین حداقل روزی یک صفحه قرآن را تلاوت کنند. یا اگر در انتهای شب «مناجات» ارسال می شود، به دنبال ترویج فرهنگ نماز شب و بیدار شدن مخاطب برای خلوت با خدا هستیم. همچنین از مزایای دیگر این کانال ارسال موثق مطالب از کارشناسان اخلاق، مشاوره و قرآن می باشد که متناسب با تقویم شمسی و قمری و رویدادهای تربیتی تهیه و در اختیار طلاب قرار می گیرد.

لازم به ذکر اعضای کانال می توانند از طریق این کانال ارتباط مستقیم و دوسویه با معاونت تهذیب داشته باشند و کارشناسان این معاونت پاسخگوی آنان می باشند.

کانال معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در بستر ایتا به نشانی  https://eitaa.com/nedaye_tahzib  می باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha