جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست در حوزه خواهران یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مدرسی مؤسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) محمدآباد یزد با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه خواهران استان، به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه علمیه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد و مؤسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) محمدآباد، ضمن ارائه گزارشی از حوزه های علمیه خواهران استان، از حمایت های مادی و معنوی وی و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه، تشکر و قدردانی نمود و با تشریح وضعیت فعلی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تأکید بر لزوم فعال بودن هیئت امنای مدارس علمیه و نقش مؤثر مؤسسین در بهتر اداره نمودن حوزه ها، خواستار فعالیت بیش از پیش هیئت امناء این مدرسه شد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری مجدّانه مسئولین مدرسه حضرت نرجس(س) شاهد رشد چشمگیری در زمینه اعتقادی و فرهنگی منطقه محمدآباد باشیم.

در این نشست خانم کوچکی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس (س) ضمن تشکر از حمایت های مؤسس محترم و اعضای هیئت امناء، گزارشی از عملکرد این مدرسه ارائه نمود و افزود: خوشبختانه امسال با توجه به موافقت مسئولین حوزه در خصوص تغییر نوع پذیرش از مقطع دیپلم به سیکل، وضعیت پذیرش مدرسه حضرت نرجس(س) رشد بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است.

وی ابراز کرد: هنوز با مشکلاتی از قبیل کمبود فضای آموزشی و تأمین منابع مالی روبرو هستیم که لازم است هیئت امناء در خصوص این موارد تدبیری بیندیشند.

در پایان جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته برای برطرف نمودن مسائل این مدرسه، در خصوص رفع مشکلات از جمله تغییر مکان مدرسه حضرت نرجس(س) به ساختمانی بهتر و پیگیری تأمین زمین مناسب برای ساخت مکان دائمی قول همکاری داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha