پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین معروفی

حوزه/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پاسداران کرمانی سه روز از حقوق خود را به مدت سه ماه برای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه پیگیری کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: با توجه به ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا در دنیا توزیع کمک‌های مومنانه در بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد تعداد زیادی از مردم دچار مشکلات اقتصادی شده و شغل آنها تعطیل و یا دچار مشکلات شود، گفت: اثر روانی کمک‌های مؤمنانه در جامعه خیلی بیشتر از اثر فیزیکی آن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه چندین دوره این کمک‌ها در سطح استان کرمان توزیع شده است، افزود: دور جدید توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانوار نیازمند توسط سپاه ثارالله استان کرمان شناسایی شدند که به آنها کمک‌های مؤمنانه اختصاص یافته است، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان و شهرستان‌ها راه‌اندازی و فعال شده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این قرارگاه‌ها به ‌صورت مسجدمحوری کار می‌کنند و کمک‌ها از مسجد توزیع می‌شود، افزود: قرارگاه خدمات اجتماعی متشکل از نهادهای حمایتی در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه خرد و کوچک عمل کردن در این زمینه نتیجه کمتری دارد و بهتر است همه با هم و در کنار هم فعالیت کنیم، تصریح کرد: توزیع کمک‌های مؤمنانه برای جامعه امیدبخش بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دوره جدید کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان در سه مرحله توزیع می‌شود، عنوان کرد: مرحله نخست این کمک‌ها همزمان با دهه امامت و ولایت در فاصله عید قربان تا عید سعید غدیر خم در استان کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سبد حمایتی سپاه در این دوره بسته معیشتی، کارت هدیه، لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش‌آموزان است گفت: پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان به مدت سه ماه سه روز از حقوق خود را به کمک‌های مؤمنانه اختصاص دادند که به‌صورت کارت هدیه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این کمک داوطلبانه بوده و پاسداران خودشان مشارکت در این امر خیر را انتخاب کردند افزود: انفاق اثر بسیار خوب و با برکتی در جامعه دارد و از همه مهمتر باعث کاهش ناامیدی در جامعه می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha