چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن عزّالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد: درگیری با دشمن اسرائیلی همچنان ادامه دارد و نبرد طولانی است و هر چقدر هم که جانفشانی کنیم، باز عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عز الدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد: درگیری با دشمن اسرائیلی همچنان ادامه دارد و نبرد طولانی است و هر چقدر هم که جانفشانی کنیم، باز عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی در مراسم تشییع شهید علی کامل محسن (جواد) در شهرک "عیتیت" لبنان که در بمباران رژیم صهیونیستی در اطراف فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید، با بیان اینکه مقاومت این پیروزی و آزادی را تحقق بخشید، برای مقابله همیشه در آمادگی کامل خواهد بود و هرگز در خصوص یک ذره از خاک این وطن کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: هیچ کس در رابطه با قدرت این مقاومت کوتاهی نخواهد کرد و ما از آن دست برنخواهیم داشت؛ چرا که ثابت کرده که در کنار ملت و ارتش ایستاده و معادله سه گانه ارتش، مقاومت و ملت برای ما عزّت، کرامت و آزادی تحقق می بخشد.

عضو فراکسیون مقاومت لبنان تصریح کرد: ای مردم، شما جانفشانی کردید تا این وطن قدرتمند و این ملت در بخشش و ایثار استوار و ثابت قدم باقی بماند. این شهید در سرزمین سوریه با بمباران اسرائیل به شهادت رسید و به لقاء الله پیوست، امّا جنگ بین ما و دشمن صهیونیستی ادامه دارد و این مسیر که شهدا با خون خود ترسیم کردند با چشمانمان و با عزم و اراده و صبر از آن حمایت خواهیم کرد. ما پیروز این میدان هستیم، حتی اگر رزمندگان ما یکی پس از دیگری به شهادت برسند.

حسن عزّالدین اشاره کرد: شهید علی در همین راه به شهادت رسید و به وظیفه جهادی، مسئولیت ملّی، دینی، شرعی و اخلاقی خود عمل کرده  است و ما شهدای دیگری را تقدیم خواهیم کرد و از مسئولیت خود و دفاع از خانواده، ملت، وطن، حقوق، ثروت ها، استقلال و حاکمیت خود هرگز شانه خالی نخواهیم کرد، چه آمریکا بخواهد یا نخواهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha