چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 پاکستان خواستار مبارزه با کرونا در مساجد شد

حوزه/ دولت پاکستان از رهبران و پیش نمازان مساجد خواسته با ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی مانع از شیوع ویروس کرونا شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از NHK، مقامات پاکستانی خواستار مبارزه با شیوع ویروس کرونا در مساجد شدند و از مردم و مراجعان به مساجد خواستند از طریق ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام اقامه نماز جماعت، و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، مانع از شیوع ویروس کرونا شوند.

گفته می شود در تصاویری که از مراسم نماز جمعه در مسجد اسلام آباد منتشر شده است،  بسیاری از نمازگزاران ماسک ندارند. آن ها می گویند که حاضر به ماسک زدن نیستند. برخی می‌گویند که به زدن ماسک عادت ندارند و اینکه پوشیدن ماسک باعث می‌شود احساس ناراحتی کنند و برخی نیز گفتند که باور دارند نماز خواندن آن‌ها را از آلوده شدن حفظ می‌کند.

لازم به ذکر است است پاکستان تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده و شمار تلفات رسمی تاکنون بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

دولت این کشور با استناد به احتماع شیوع گسترده ویروس کرونا، از امامان جماعت، پیشوایان و پیش نمازان مساجد خواسته با رعایت اصول بهداشتی مانع از ادامه بحران کرونا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha