چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کار جهادی در ایام کرونا

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم گفت: بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت و توانمندی گروه های جهادی در مقابله با آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار داوود هاشمی ماد، طی سخنانی در مجمع جهادی  ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم،  با اشاره به درخشش گروه های جهادی استان در جریان مقابله با کرونا و نیز برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه اظهار داشت: در کنار فعالیت های مختلف عمرانی و ساخت و ساز، برنامه های فرهنگی، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، یکی از عرصه های بسیار مهم که مورد تأکید خاص مقام معظم رهبری است، تلاش در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: با توجه به توانمندی بالای گروه های جهادی باید از این ظرفیت به درستی در کشور در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و معضلات حاشیه نشینی استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) همچنین با اشاره به اهمیت فوق العاده فعالیت گروه های جهادی در جهت پیشبرد اهداف نظام و جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب گفت: یکی از مهم ترین مسایل در این راستا، حفظ و تقویت هماهنگی ها و هم افزایی ها به منظور اثربخشی بیشتر فعالیت هاست که در این خصوص مجمع جهادی استان و نواحی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha