سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشر هاجر

حوزه/مدیر اجرایی نشر هاجر گفت: ۹۹ عنوان کتاب درسی برای بانوان طلبه سطح ۲ شامل ۲۳۲ هزار و ۵۳۸ جلد در نظر گرفته شده که از میان این کتب ۶۱ عنوان کتاب در تیراژ حدود ۱۰۹ هزار جلد به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رسول رازنهان یکی از ماموریت های مرکز نشر هاجر را چاپ و توزیع کتب درسی بانوان طلبه عنوان کرد و افزود: کتب درسی به مرحله چاپ رسیده و از اواخر مرداد تا ۱۰ شهریور ماه کلیه کتب به مدارس متقاضی ارسال می شود.
وی بیان کرد: ۹۹ عنوان کتاب درسی برای بانوان طلبه سطح ۲ شامل ۲۳۲ هزار و ۵۳۸ جلد در نظر گرفته شده که از میان این کتب ۶۱ عنوان کتاب در تیراژ حدود ۱۰۹ هزار جلد به چاپ رسیده و حدود ۵۹ هزار جلد از قبل موجود بوده است.
مدیر اجرایی نشر هاجر ادامه داد: چاپ ۳۸ عنوان کتاب طلاب سطح ۲  باقیمانده که طی یک ماه آینده در تیراژ ۶۴ کتاب به چاپ می رسد.
وی بیان کرد: ۹۵ عنوان کتاب در تیراژ ۹ هزار و ۵۷۴ جلد کتاب برای بانوان طلبه سطح سه در نظر گرفته شده که از میان آن ها حدود چهار هزار کتاب از قبل موجود بوده، ۲۵۷۴ جلد کتاب امسال خریداری شده و سه هزار جلد کتاب نیز در ۲۰ عنوان خریداری می‌شود.
رازنهان با بیان اینکه کتب درسی حوزه علمیه خواهران پس از انجام مرحله سفارش و اصلاح تعداد به مرحله چاپ رسیده است، افزود: در گذشته سفارش کتب درسی توسط مدیریت استان ها انجام می گرفت بنابراین تعداد دقیق نبود اما طی سال های اخیر، لیست درخواست کتب درسی از مدارس علمیه خواهران تهیه میشود تا به میزان دقیق به چاپ برسد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha