پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 911776
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
آزادگان

حوزه/ نشست اعضای تشکل آزادگان استان قم با مدیرکل بنیاد شهید قم به منظور طرح مسائل و مشکلات و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند در نشست اعضای تشکل آزادگان استان قم، گفت: به منظور بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و با توجه به شرایط کنونی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است ستادی با حضور آزادگان تشکیل و در خصوص نحوه بزرگداشت این روز برنامه ها و پیشنهادات ارائه شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: نشست با اقشار ایثارگر به منظور بهره مندی از توان ایشان و انتقال مسایل جامعه ایثارگر و مشارکت ایثارگران در برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و ارتقای سطح کیفی خدمات از اهمیت برخوردار است.
 
وی اضافه کرد: امروز مفتخریم خدمتگزار ۵۵۷ آزاده بومی و ۱۵۷ آزاد میهمان از سایر استانها در قم باشیم، هفته گذشته نشستی با نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس برگزار شد، حرکتهای خوبی در خصوص ایثارگران صورت گرفته و در قم هم تلاش داریم تا پیگیر حل مسایل ایثارگران باشیم.
 
مسئول تشکل آزادگان استان قم نیز در این نشست با اشاره به تشکیل این تشکل از سال ۱۳۹۰ به شکل هیات مذهبی افزود: زنده نگه داشتن قیام ابا عبدالله(ع) و پرداختن به فلسفه قیام عاشورا، احیای خاطرات دوران اسارت، پیگیری مسایل و مشکلات آزادگان و بصیرت افزایی از اهداف عمده این هیات بود.
 
ناصر کریمی افزود: سال گذشته هیات آزادگان در قالب تشکل به ثبت رسید، در این ۹ سال جلسات ماهانه آزادگان به صورت منظم و مستمر با استقبال جمعیت آزادگان برگزار شده است.   
در این جلسه اعضای تشکل آزادگان به بیان مسایل و مشکلات جمعیت آزادگان استان قم پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha