پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 911976
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کتاب ماه پاره

حوزه/ کتاب «ماه پاره» در خصوص زندگی و خاطرات شهید عبدالحسین نوروزی نژاد، از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در دزفول رونمایی شد.

حجت‌الاسلام احسان خاکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به رونمایی از «کتاب ماه پاره»، اظهارداشت: این کتاب در خصوص زندگی و خاطرات شهید عبدالحسین نوروزی نژاد، از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در شهر دزفول است.

وی با اشاره به فضاسازی گسترده در سطح شهرستان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب مذکور، بیان کرد: تلاش کرده‌ایم در این مدت یک عملیات رسانه‌ای مشترک با همکاری مجموعه‌های فعال در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در دزفول راه‌اندازی کنیم تا إن‌شاءالله به رونق فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان کمک کند.

حجت‌الاسلام خاکی، با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری‌هایشان، گفت: هم‌اکنون وظیفه سنگینی بر دوش اصحاب رسانه پیرامون آگاهی بخشی به عموم مردم جامعه در مورد حماسه‌های پرافتخار دزفول، فداکاری‌ و ایثار شهدا و رزمندگان، و لزوم شناخت معرفتی شهدای این شهرستان است که باید اقدامات و فعالیت‌های بسیاری در این زمینه صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در پایان به آمادگی اداره تبلیغات اسلامی برای جبهه سازی و طراحی عملیات‌های مشترک فرهنگی میان نیروهای فرهنگی و جهادی اشاره کرد و اظهارداشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و نوجوانان از جمله رویکردهایی است که اداره تبلیغات اسلامی دزفول در تعامل با رسانه‌های این شهرستان مورد پیگیری و اجرا قرار داده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha