جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ نخستین جلسه طرح «تجربه نگاران جوان انقلاب اسلامی» به همت کمیته جوانان نهاد نماز جمعه قم در مسجد چهارمردان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین جلسه طرح تجربه نگاران جوان انقلاب اسلامی به همت نهاد نماز جمعه قم و به منظور جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دوران انقلاب، در مسجد چهارمردان (واقع در خیابان انقلاب قم) برگزار شد.

در این جلسه، تعدادی از اعضای کمیته جوانان نهاد نماز جمعه قم پای خاطرات و تجربیات اثربخش حاج «حسین خلج» از پیشکسوتان و مبارزان دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشستند.

هدف از اجرای طرح تجربه نگاران جوان انقلاب، آشنایی هر چه بیشتر جوانان با روند پیروزی انقلاب اسلامی و جمع‌آوری و عملیاتی ساختن تجربیات ارزشمند پیشکسوتان انقلاب در جبهه فرهنگی انقلاب و برنامه‌های گام دوم با محوریت جوانان است.

تجربه نگاری پیشکسوتان انقلاب در تمامی محلات استان قم در سال ۱۳۹۹ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته جوانان نهاد نماز جمعه قم است.

مسجد چهارمردان قم از کانون‌های اصلی مبارزه علیه رژیم طاغوت در قم است که شیرمردان مبارز و شهیدان والامقام بسیاری را طی دوران انقلاب و دفاع مقدس در خود تربیت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha