جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی، سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد رضایی دام مجده

رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

سلام علیکم

با صلـوات بر محمـد و آل محمـد (ص)  و با عرض تبریک دهه پر خیر و برکت امامت و ولایت ، بدون شک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین و پر سابقه ترین نهادهای نظام مقدس اسلامی بوده و همواره در صف مقدم دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز قرار داشته و دارد .

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با لحظه شناسی و حرکت در مسیر صحیح برای حفظ روحیه انقلاب اسلامی سالانه برنامه‌ریزی متنوعی دارد که در برگزاری مناسبت‌ها و مراسم‌ها جلوه‌گر می‌شود . این شورا تنها بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در صحنه حاضر است و همه افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی ، آرمان های امام راحل (ره) و رهبری عزیز دارند را  زیر خیمه انقلاب جمع می کند و با بهره مندی از ظرفیت آنان در زنده نگه داشتن تاریخ پر افتخار ایران سرافراز می کوشد.

جامعه روحانیت شیراز سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس و اعضاء و کلیه دست اندرکاران این نهاد انقلابی در استان فارس تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزونتان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماید./ والسلام  

العبد سید محی الدین طاهری

دبیر جامعه روحانیت شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha