پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مسعود انصاری

حوزه/ با مشارکت خیرین و به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز و با کمک طلاب جهادی تعداد ۱۵ رأس گوسفند در روز عید قربان ذبح و گوشت آن میان نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت استان البرز توزیع شد.

حجت الاسلام مسعود انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) که به ام سلمه فرمودند: «همیشه قربانی کن و در صورت نداشتن پول برای قربانی، مبلغی را قرض بگیر»، گفت: این روایت دال بر اهمیت و ضرورت قربانی کردن است که مؤمنان باید به آن توجه داشته باشند.

 مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز افزود: اعیاد قربان و غدیر فرصتی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی است که در این روزهای کرونایی و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در لبیک‌ به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات، با مشارکت خیرین و به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز و با کمک طلاب جهادی تعداد ۱۵ رأس گوسفند در جهت کمک مؤمنانه در روز عید قربان ذبح و  گوشت آن میان نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت استان البرز توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha