چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خبرنگاران

حوزه/امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران فعال تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ابرکوه، در آستانه روز خبرنگار و اعیاد ذی الحجه و نیز به مناسبت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بخش بهمن در شهر مهردشت، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام رضا علیزاده از خبرنگاران تجلیل کرد. 

حجت الاسلام علیزاده در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: نماز جمعه بخش بهمن در آستانه شش سالگی است و ما توفیق داشتیم در این مدت هر هفته میزبان جمعیت کثیری از نمازگزاران باشیم که به جرأت می توان گفت به نسبت جمعیت، یکی از پر مخاطب ترین نماز جمعه های کشور است. 

وی در ادامه ضمن قدردانی از خبرنگاران اذعان کرد: اصحاب رسانه به ویژه بانوانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار پرتلاش بوده و سختی ها، مشکلات و حواشی  امر خبرنگاری را که بر هیچ کسی پوشیده نیست، با عشق و علاقه به جان خریده و در حوزه اطلاع رسانی و مطالبه گری در این شهرستان تلاش می کنند.

امام جمعه بخش بهمن  تصریح کرد: در این شرایط کنونی جامعه که جوانان نیازمند اظهار نظر، بیان عقیده های خود و همچنین رفع شبهه ها و رسیدن به پاسخ سئوالات خود هستند، باید از جلسات سخنرانی و یک طرفه فاصله بگیریم و جلسات به صورت پرسش و پاسخ با مخاطبان باشد و هر کسی انتقاد، پیشنهاد و صحبتی که در ذهن دارد، مطرح کند.

در ادامه خبرنگاران ضمن تأکید بر رعایت اخلاق و اصول خبرنگاری، به بیان ایده ها، انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون نحوه اطلاع رسانی گسترده تر اخبار و برنامه های بخش بهمن، ارائه کردند. 


انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha