چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قربانی

حوزه/ فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از ذبح و توزیع ۹۵ راس گوسفند در شرق شیراز و تامین هزینه و آزاد سازی یک نفر محکوم به پرداخت مهریه از زندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مرتضی خسروانی، عصر امروز در جمع بسیجیان ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع)، اظهار داشت: عید قربان روز به قربانگاه بردن حضرت اسماعیل(ع) توسط پدر بزرگوارش حضرت ابراهیم(ع) است که به نماد دل بریدن از علایق دنیوی به خاطر رضایت الهی مبدل گشته است. 

وی با اشاره به وضعیت پیش آمده برای بشریت در خصوص فراگیری بیماری کرونا، افزود: شیوع ویروس کرونا باعث بیکاری و ضربه به معیشت مردم شده است که با شرایط به وجود آمده باید به یاری خانواده¬های آسیب دیده از این بیماری شتافت و حتی الامکان از آلام و رنج آنها کاست.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با تاکید بر ادامه و استمرار فعالیت های بهداشتی بسیجیان شرق شیراز، تصریح کرد: از جمله اولویت های برنامه های سپاه احمد بن موسی(ع) این است که با کمک و همراهی خیرین محترم، گامی در رفع مشکلات معیشتی خانواده های آسیب دیده برداریم.

وی در خصوص راه اندازی کارگاه های تولید ماسک جهت رفع نیاز شهروندان، بیان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از اعضای خانواده های آسیب دیده در این کارگاه ها مشغول به کار شده اند تا بتوانند در تامین معیشت خانواده خود سهمی داشته باشند.

خسروانی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای کمک معیشتی به خانواده های نیازمند در شرق شیراز باکمک خیرین عزیز توانستیم ۹۵ راس گوسفند، ۱۵۰ مرغ قربانی شده و ۳۰۰ بسته معیشتی را بین خانواده های نیازمند در شرق شیراز توزیع کنیم.

وی در پایان از تامین هزینه و آزاد سازی یک نفر از زندانیان مهریه خبر داد و گفت: در این طرح  توزیع ۱۰۰ مورد اسباب بازی، ۲۶۰ سری البسه، ۱۸ سری جهیزیه به نیازمندان صورت گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha