پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه ای روز ارتش را تبریک گفت و از تلاش های آن برای حفظ امنیت، استقرار و حاکمیت لبنان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه روز ارتش را تبریک گفت و از تلاش های آن برای حفظ امنیت، استقرار و حاکمیت لبنان تشکر و قدردانی کرد.

وی از لبنانی ها خواست حامی و پشتیبان ارتش در برقراری امنیت و مقابله با هرگونه تجاوز صهونیستی، تهدید ها و فتنه انگیزی ها که با هدف ضربه زدن به لبنان و بر هم زدن آرامش آن انجام می گیرد، باشند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از سیاستمداران خواست یک شبکه امنیتی سیاسی به وجود آورند تا استقرار امنیتی و اجتماعی تحقق یابد و لبنان را از پیچیدگی های سیاسی بیشتر نجات دهد و برای نجات لبنان و رونق اقتصاد آن و بهبود اوضاع معیشتی با دولت همکاری کنند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: حوادث دردناکی که لبنان در مقابله با تروریست های صهیونیستی و تکفیری با آن مواجه شد و از آن پیروزمندانه خارج شد، ثابت کرد که پیروزی ها با همبستگی ملت، ارتش و مقاومت تحقق یافته و وحدت ملّی را تحکیم بخشیده است. کشور ما امروز نیازمند تمسک بیشتر به این معادله است که حافظ حاکمیت ملّی و استقرار داخلی است و دشمن را از هرگونه تجاوز یا تهدید خارجی باز می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha