جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکست تحریم ها

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مسئولان نباید مشکلات کشور را به تحریم ها گره بزنند، گفت: با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توان آثار تحریمی بر اقتصاد کشور را به حداقل رساند.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید قربان، راه علاج کشور را تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشور دانست و گفت: همان طور که ایشان فرمودند راه علاج مشکلات کشور مذاکره نیست.

وی با بیان این که متأسفانه علیرغم بدعهدی غرب در جریان برجام، برخی ها همچنان به دنبال مذاکره با طرف های غربی هستند، افزود: مذاکره با کشورهای غربی به معنای دست کشیدن از آرمان های اصیل انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کشاندن ایران پای میز مذاکره و سوء استفاده از این فرصت است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر ثابت کردند هیچ گاه از آرمان های نظام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسئولان بیش از پیش به ظرفیت های داخلی توجه کنند، تصریح کرد: کشورمان از توانمندی و ظرفیت های بسیار بالایی برای بی اثرکردن تحریم ها برخوردار است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مسئولان نباید مشکلات کشور را به تحریم ها گره بزنند، خاطرنشان کرد: با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توان آثار تحریمی بر اقتصاد کشور را به حداقل رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا با فشارهای اقتصادی تلاش می کند اقتدار بین المللی و منطقه ای ایران اسلامی را بشکند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکایی ها تعبیر شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این ملت با بصیرت و انقلابی همواره در مسیر آرمان های نظام و انقلاب حرکت کرده اند، افزود: با ایستادگی، مقاومت و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل تلاش می کنند با آدرس غلط به مردم، اذهان عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند، بیان داشت: باید همه توان و برنامه ریزی دولتمردان در جهت رشد و رونق تولید داخل به کار گرفته شود تا شاهد جهش اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha