جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز کشورمان برای برون رفت از مشکلات به مدیریت جهادی نیازمند است، خاطرنشان کرد: اگر تفکر انقلابی در سطوح مختلف کشور نهادینه شود، تحریم ها و فشار های ظالمانه غرب علیه کشورمان بی اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به این که دشمنان با فشارهای اقتصادی تلاش می کنند مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، گفت:  مردم چهل سال است که علیرغم همه مشکلات و بحران های به وجود آمده، به انقلاب و نظام دینی وفادار بوده اند.

وی با بیان این که مسئولان باید تحریم ها را فرصتی برای جهش و رونق اقتصادی در داخل بدانند، خاطرنشان کرد: تحریم ها بستر قطع وابستگی کشور به بیرون را فراهم می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت های چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، نتیجه بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی است، تصریح کرد: کشورمان از ابتدا تحت تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش قرار داشت، اما با خودباوری و اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که علیرغم تلاش دشمن برای جلگیری از پیشرفت های علمی، اما رشد و جهش در این عرصه کاملاً ملموس است، ادامه داد: این پیشرفت های نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که قطار پیشرفت کشور با شتاب در حال حرکت است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع حرکت آن شود، بیان داشت: به طور حتم با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی این قطار شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان برای برون رفت از مشکلات به مدیریت جهادی نیازمند است، خاطرنشان کرد: اگر تفکر انقلابی در سطوح مختلف کشور نهادینه شود، تحریم ها و فشار های ظالمانه غرب علیه کشورمان بی اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه بر ضرورت بکارگیری از نیروی جوان در عرصه های مختلف مدیریتی کشور تأکید کردند، تصریح کرد: مسؤولان باید از توان و استعداد جوانان مؤمن و انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی کشور بیشتر بهره گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از برنامه های مهم دشمن علیه نظام، کمرنگ کردن تفکر انقلابی در سطوح مختلف کشور است، ادامه داد: با تفکر انقلابی می توان ضمن خنثی کردن توطئه دشمن، کشور را در مسیر رشد و جهش همه جانبه هدایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha