شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بی حجابی

حوزه/ کارشناس معارفی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر انقلاب امام خامنه‌ای دشمن به دنبال حذف و یا تسلیم ایران اسلامی است، گفت: بی حجاب و بد حجاب کردن زنان و دختران در جامعه مهم ترین راهبرد دشمن برای تخریب بنیان خانواده و ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  خانم احمدی در نشستی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب سیاست نه شرقی و نه غربی همواره در طول دهه های اخیر به دنبال تسلیم انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: دشمن پس از اینکه با جنگ تحمیلی نتوانست انقلاب را شکست دهد با جنگ نرم و ابزارهای فرهنگی برای تسلیم انقلاب برنامه ریزی کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب با هدف قرار دادن خانواده ها و بانوان به دنبال تسلیم انقلاب هستند.

کارشناس معارفی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بی حجابی و بدحجابی کردن دختران و بانوان را یکی از مهم ترین راهبردهای دشمن برای نابودی کانون خانواده ضربه زدن به انقلاب عنوان کرد.

احمدی اظهار داشت: برای نمونه بنیامین نتانیاهو در یکی از صحبت های خود خطاب به کمیته اصلاح دولتی آمریکا می گوید« آمریکا می تواند با پخش سریال های فاکس که افراد زیبا روی جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد. این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست. آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق راخواهند خواست».

وی افزود: همچنین مستر همفر جاسوس انگلیس در کشورهای مسلمان بیان می کند«زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ و فساد در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد. آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می‌کند».

کارشناس معارفی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: بانوان ایرانی و اسلامی باید بدانند که با بی حجابی فرصت ازدواج در جامعه از بین می رود و با از بین رفتن فرصت ازدواج فرصت فرزند آوری هم از بین خواهد رفت و این موضوع حیات سیاسی و اجتماعی جامعه را با تهدید و خطرات جدی مواجه می کند.

احمدی مطرح کرد: حفظ حجاب برای بقای نظام اسلامی ضروری است و بانوان ضمن رعایت حجاب باید از همان دوران کودکی فرزندان خود اعم از دختر و پسر را با ارزش و اهمیت حجاب و جایگاه آن آشنا کنند.

وی یادآور شد : مهم ترین خواسته شهدای دوران دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از بانوان مسلمان حفظ حجاب و چادر زهرایی است و بانوان باید بدانند با حفظ حجاب و پوشیدن چادر به عنوان حجاب برتر قلب امام زمان (عج) را از خود شاد می کنند و اضافه بر این بانوان باید بدانند که مهم ترین شاخصه تمدن سازی و رسیدن به مدینه فاضله اسلامی حفظ حجاب است چرا که در پناه حجاب جامعه از فساد دور شده و جامعه ای که مفسد نباشد به یقین با پایبندی به اخلاقیات به مدینه فاضله اسلامی دست خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha