پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غدیر خم

حوزه/ هیئات مذهبی بروجرد با تهیه ۷۰۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های محروم به استقبال عید غدیر خم می روند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، از این واقعه به‌عنوان ارزشمند ترین خاستگاه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مفهوم واقعی غدیر باید شاکله همه فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی قرار گیرد.

وی با اشاره به مورد حمایت قرار دادن خانواده های نیازمند در عید غدیرخم، خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی بروجرد با تهیه ۷۰۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده های محروم به استقبال عید غدیر خم می روند.

حجت‌الاسلام جعفرپور بر ضرورت احیای صحیح فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: معرفی پیام غدیر باید رویکرد همه مبلغان دینی در مناطق شهری و روستایی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد معرفت شناسی امام و درک غدیر را از جمله وظایف امت اسلامی در برابر واقعه غدیر برشمرد و گفت: عدم درک صحیح از واقعه غدیر موجب ایجاد انحرافات در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: در روز عید غدیر سال جاری کاروان های شادی سیار به صورت محله به محله در نقاط مختلف شهرستان بروجرد، پیام غدیر که همان درک ولایت و امامت است را از طریق سیستم های صوتی به سمع ارادتمندان به آن حضرت خواهند رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha