پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شکاف اقتصادی

حوزه/ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به تاثیرات همه‌گیری ویروس کرونا بر نظام درمانی آمریکا و ضعف در مقابله با شیوع بیشتر این ویروس می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «شکاف اقتصادی» ضمن مروری بر آخرین آمارها در خصوص تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از همه‌گیری کرونا در آمریکا، عملکرد نظام درمانی این کشور در مقابله با این ویروس و نارضایتی های مردم آمریکا از این موضوع مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

طبق آخرین گزارش ها، نظام درمانی آمریکا در سال های اخیر آنچنان که بایدوشاید مورد توجه نبوده و علاوه بر عدم تخصیص بودجه کافی، کادر درمان نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده‌اند. در این شرایط و با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان های آمریکا به هیچ عنوان پاسخگوی بیماران نبوده و کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی نیز اوضاع را وخیم‌تر کرده است. درواقع، می توان گفت که ناکارآمدی و شکست خدمات بهداشت و سلامت عمومی در آمریکا در این چند ماه اخیر بر همگان عیان شده است.

برنامه «شکاف اقتصادی» با بررسی موارد فوق، با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه ساعت۳:۳۰ و۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha