جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیامک محبی

حوزه/معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان این‌که نیاز است که توصیه‌های بهداشتی در این ایام بیش از گذشته رعایت شود، گفت: برپایی مراسم شادی به برگزاری مراسم عزا منجر می‌شود.

دکتر سیامک محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به افزایش بیماران مبتلابه کرونا در شهر قم، اظهار داشت: قم در حال ورود به منطقه قرمز کرونایی است که نیاز است شهروندان برای جلوگیری از این کار اقدامات پیشگیرانه‌ بیشتری را انجام بدهند.

وی ادامه داد: شاهد روزهای سختی در استان هستیم و به همین علت باید همه سازمان‌ها و نهادها درزمینهٔ رعایت اصول بهداشتی اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

محبی بابیان این‌که متأسفانه تعداد بیماران، بیماران بدحال و فوتی‌ها در استان رو به افزایش است، تأکید کرد: ادامه این روند گسترش بیماری را در استان افزایش می‌دهد و برای جلوگیری از بحرانی شدن بیماری از مردم می‌خواهیم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: بی‌توجهی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی عامل افزایش بیماری کووید ۱۹ است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: برگزاری هر مراسم شادی در این ایام به برگزاری مراسم‌های عزا منجر خواهد شد و به همین علت باید همه شهروندان اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: از راه‌های مختلف توصیه‌های بهداشتی به شهروندان منتقل می‌شود تا با یادگیری اصول بهداشتی از بروز بیماری جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha