جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تابستانه مجازی مدیران موفق فردا

حوزه/ آیین افتتاحیه دوره‌های تابستانه واحد خواهران انجمن‌های اسلامی با حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم از پانزده شهرستان به‌صورت برخط در بستر فضای مجازی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، افتتاحیه دوره‌های تابستانه واحد خواهران انجمن‌های اسلامی با حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم از پانزده شهرستان به‌صورت برخط در بستر فضای مجازی، با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه دانش‌آموزان استان خوزستان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، پخش کلیپ‌های جشن ایام دهه ولایت و مقاله خوانی دانش‌آموزان و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام شریفی نژاد، کارشناس مسائل تربیتی، در خصوص شاخص‌های دانش‌آموز موفق امروز و مدیر خوب و توانمند فردا، از بخش‌های این مراسم برخط بود.

همچنین در این برنامه مسئول اتحادیه دانش‌آموزان استان به بیان اهداف جذب دانش‌آموزان در دوره‌های تابستانه انجمن که همان زبده یابی و زبده پروری است و البته تقویت و رشد آنان از طریق مشارکت در برنامه‌های جاری به‌صورت مستمر جهت ارتقا سطح دانش‌آموزان و شکل‌گیری آنان به‌صورت مدیر موفق برای آینده کشور اشاره نمود.

در آخر نیز پرسش و پاسخ دانش‌آموزان با حضور حجت‌الاسلام شریفی پایان بخش جلسه اول بود.

گفتنی است، این دوره در سه بخش «علمی»، «مهارتی» و «تشکیلاتی»، در روزهای زوج به‌صورت هماهنگ در پانزده شهرستان برای دانش‌آموزان با استفاده از اساتید مجرب اجرا می‌شود.

دوره تابستانه برخط

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha