جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس پور

حوزه/ حجت الاسلام عباسپور در جمع کارکنان اداره اوقاف شهرستان البرز گفت: اخلاق خوب روزی را زیاد و عمر را برکت می‌بخشد و حسن برخورد با ارباب رجوع موجب رضایت مراجعه کننده می شود.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام میثم عباسپور صبح امروز در جمع کارکنان اداره اوقاف شهرستان البرز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با بیان اینکه خدای تعالی درباره حضرت محمد مصطفی(ص) که مصداق کامل حُسن خلق است، می‌فرماید «وَ إِنَّکَ لَعَلی‌ خُلُقٍ عَظیم، و یقیناً تو بر ملکات و سجایای اخلاقی عظیمی قرار داری»، اظهار کرد: در منابع اسلامی در زمینه خوش‌خلقی و برخورد خوب با مردم، روایات فراوانی وجود دارد و این نشان دهنده نهایت اهتمام اسلام به این مسئله مهم اخلاقی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز افزود: سازمان‌هایی که به دنبال افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع هستند، باید مهارت‌های ارتباطی مؤثر، همراه با ادب و احترام را به کارکنان خود بیاموزند.  

حجت الاسلام عباسپور تصریح کرد: کارمندان هر دستگاه باید سعی و کوشش خود را در جهت تأمین خواسته های مراجعین به کار گیرند و اگر خود توان آن را ندارند، از دیگر همکاران و افراد مافوق استمداد جویند تا در نهایت، پاسخی پخته و منطقی به ارباب رجوع داده شود.  

وی ادامه داد: حسن برخورد با ارباب رجوع در برخوردها باعث می شود اگر کارش انجام نشدنی و یا بدون جواب باشد، از این که مورد احترام واقع شده، با رضایت کامل محل را  ترک کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha