شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شورای هماهنگی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: لازم است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی‌های نوین را جایگزین روش‌های سنتی و پیش و پا افتاده کند تا مناسبت‌های انقلابی جذب‌کننده و با نشاط باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این شورا برگزار شد، از خدمات و اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری شایسته مراسم انقلابی و مذهبی در کشور قدردانی کرد.

رئیس فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه بر کیفی سازی مراسمات و مناسبت‌ها تأکید کرد و گفت: باید اصل را کیفیت ماهوی مناسبت‌ها قرار داد و کیفیت را فدای کمیت‌ها نکرد.

وی افزود: لازم است نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی‌های نوین را جایگزین روش‌های سنتی و پیش پا افتاده کرد تا مناسبت‌های انقلاب جذب‌کننده و با نشاط باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن برکات وجودی آیت‌الله جنتی، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور، اظهار کرد: بحمدالله با وجود شخصیتی مخلص، فقیه و روشنفکری همچون آیت‌الله جنتی در رأس این نهاد که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بوده و هست؛ این شورا همواره خوش درخشیده و همیشه مایه مباهات نظام و ولی‌فقیه بوده و هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهار دهه گذشته به برکت وجود نیروهای جهادی و پا به کار دستاوردهای پربها و ارزشمندی را برای نظام و کشور کسب کرده است.

امام‌جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت و اهمیت دشمن‌شناسی، اظهار کرد: دشمن‌شناسی ابعاد مختلفی دارد و شاید یکی از مهم‌ترین ابعاد دشمن‌شناسی پیش‌بینی طرح‌ها و اقدامات خصم برای آینده است.

وی افزود: با توجه به تداوم روند دشمنی استکبار با ایران اسلامی باید گفت از مهم‌ترین وظایف سنگربانان باورها و ارزش‌های انقلابی و فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دست دشمن را خواندن و برای مقابله با آن، آماده بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha