جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه قرانی امام حسین

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) همدان با اشاره به اجرای طرح ضیافت غدیر به همت مدرسه قرآنی امام حسین(ع) همدان، گفت: از آنجایی که این مدرسه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر همدان قرار دارد، به دنبال آن هستیم تا در این روز مبارک به اطعام ساکنین این منطقه اقدام کنیم.

حجت الاسلام داود نعمتی، معاون آموزش مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر اینکه عید غدیر، بزرگترین عید شیعیان است، اظهار داشت: در این عید بزرگ هر نفر باید در حد توان خود کاری را در راستای ترویج غدیر در جامعه انجام دهد.

وی افزود: یکی از کارهایی که در این روز بسیار توصیه شده است، روزه گرفتن و دادن افطاری به روزه داران است که حتی بنا بر روایتی از امام صادق(ع)، غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اجرای طرح ضیافت غدیر به همت مدرسه قرآنی امام حسین(ع) همدان، عنوان کرد: از آنجایی که این مدرسه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر همدان قرار دارد، به دنبال آن هستیم تا در این روز مبارک به اطعام ساکنین این منطقه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه اطعام ۲ هزار نفر از اهالی مناطق حاشیه شهر، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هم استانی‌های عزیز که تمایل به همکاری در این امر خداپسندانه دارند می توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۱۴۴۰۹۱۴ به نام داوود نعمتی واریز نمایند و در صورت هر گونه سوالی در این زمینه نیز می توانند با شماره ۰۹۱۹۸۱۶۴۵۶۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha