پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با قدر دانی از مجاهدت های کادر درمانی، گفت: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که ستاد مقابله با کرونا در برخورد با اجتماعاتی مانند عروسی‌ها برخورد نرم داشته، اما نسبت به مجالس مذهبی و دینی برخورد سخت انجام می‌دهد و این مسئله سبب شده تا در ذهن عده‌ای شائبه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار با جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های گسترده کادر درمانی و پزشکی استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه در حوادث گوناگون هر یک از دستگاه‌های مسئول در کشور وظایف خود را به خوبی به انجام رسانده‌اند و در مسئله بیماری کرونا که فرصت برای خدمت برای مجموعه درمانی کشور فراهم شد این مجموعه با فداکاری پزشکان و پرستاران به خوبی به وظیفه خود در خدمت به مردم عمل کرد.

وی ادامه داد:  قطعاً تلاش های شبانه روزی کادر درمانی بی اجر و پاداش نخواهد ماند و خداوند در روز قیامت اجر و پاداش این فداکاری‌ها را خواهد داد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد:  جایگاه پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا به دلیل مجاهدت‌های کادر درمانی در نزد مردم ارزشمند شد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر ارتباط دانشگاه علوم پزشکی با ائمه جمعه استان، گفت: اگر مباحث شفاف و روشن در اختیار ائمه جمعه شهرستان‌ها قرار بگیرد آنان می‌توانند مردم را در رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک بهتر و بیشتر مجاب نمایند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر عدم تعارض و متعادل شدن برخوردها، گفت: متاسفانه در برخی از موارد مشاهده می‌شود که ستاد مقابله با کرونا در برخورد با اجتماعاتی مانند عروسی‌ها برخورد نرم داشته، اما نسبت به مجالس مذهبی و دینی برخورد سخت انجام می‌دهد و این مسئله سبب شده تا در ذهن عده‌ای شائبه ایجاد شود که برخی در مجموعه های درمانی مخالف مجالس دینی و مذهبی هستند، لذا با برخورد متعادل با تمامی اجتماعات نسبت به از بین رفتن این شائبه اقدام نمایید.

در ابتدای این دیدار دکتر جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ضمن ارائه گزارش عملکرد سیستم درمانی استان در مبارزه با ویروس کرونا و روند کاهشی شیوع ویروس، گفت: خوشبختانه وضعیت استان از وضعیت قرمز به وضعیت هشدار تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: شفافیت در ارائه گزارش به مردم در مورد ویروس کرونا اولویت اصلی مجموعه علوم پزشکی استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha