جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فر

حوزه / فرماندار کاشان از برگزاری 35 مراسم کلان ملی، دینی و مذهبی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور مردم این شهرستان در سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سالن جلسات فرمانداری کاشان، اظهارداشت : 90 درصد 345 مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان درسال 98 اجرایی شد.

وی، برگزاری مراسم های ضدامریکایی ،حمایت ازسپاه پاسداران، روز جهانی قدس، بزرگداشت شهید قدیرزاده، سالگرد ارتحال امام راحل، حمایت از خانواده و حجاب و عفاف، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، تظاهرات علیه فتنه گران و آشوبگران و جشن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را از مهمترین برنامه های شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی کاشان در سال 98 عنوان کرد و گفت: برگزاری نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان از دیگر برنامه های سال 98 در این شهرستان بود.

 فرماندار کاشان، در پایان بر ارسال به موقع دستورالعمل های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستگاه های  اداری تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات با دستورالعمل های ابلاغی شورای مرکزی  هماهنگی تبلیغات اسلامی را به موقع در شهرستان کاشان اجرایی کنند.

در ابتدای این جلسه، غلامعلی عبدالرحیمی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گزارشی از فعالیتهای این شورا را  ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha