جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد - امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به آغاز فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در اهواز، گفت: آمادگی کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونا در سطح گسترده‌ای وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در مراسم آغاز فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه، با بیان اینکه استان خوزستان جزء پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس است، اظهارداشت: حضور مردم ولایتمدار استان در صحنه و عرصه‌های گوناگون نیاز بوده و همواره در جبهه‌ها و میدان‌های گوناگون خوب درخشیدند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مردم براثر ویروس کرونا آسیب دیدند که هم‌زمان با فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر حضور مردم و دستگاه‌های مختلف در صحنه، باید به شکلی شاهد کمک‌رسانی می‌بودیم که الحمدالله در مقطع نخست این اتفاق صورت گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد به فرمان مجدد رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌رسانی به آسیب دیدگان کرونا اشاره و ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تشکیل شده از دستگاه‌های گوناگون، مثل مقطع اول برای کمک‌رسانی به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه آمادگی در سطح گسترده‌ای وجود دارد، خاطرنشان کرد: این کمک‌رسانی‌ها منحصر به توزیع بسته‌های غذایی نیست؛ بلکه با شناسایی افراد نیازمند در اجاره منزل، ایراد در سیستم سرمایشی و ... اقداماتی هم صورت گرفته است.

امام جمعه اهواز در پایان تأکید کرد: کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک مؤمنانه تا زمان استمرار این بیماری ادامه دارد.

لازم به ذکر است، در مرحله نخست فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه ۴۰ هزار بسته معیشتی علاوه بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر در زمینه‌های مختلف تهیه و در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha