پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 912462
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
غدیر

حوزه/ مدارس علمیه حضرت رقیه(س) و حضرت خدیجه(س) مشهد همزمان با ایام ولایت و عید غدیر خم پویش راهیان غدیر را ویژه عموم طلاب راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدارس علمیه حضرت رقیه(س) و حضرت خدیجه(س) مشهد همزمان با ایام ولایت و عید غدیر خم پویش راهیان غدیر را ویژه عموم طلاب راه اندازی کرده اند.

این مجموعه مسابقات با عناوینی چون: راهیان غدیر، تلاوت فرازهایی قرآنی مرتبط با «آیات الولایه» توسط قاریان طلبه، ابتهال، مناجات خوانی و مدیحه سرایی غدیر و امامان (ع)، حفظ و تلاوت صلوات خاصه حضرات معصومین (حضرت امیر، امام کاظم و امام هادی (ع) ویژه کودکان، دکلمه و شعرخوانی غدیر ویژه فرزندان، قصه گویی غدیر و مباهله می باشد.

علاقه مندان می توانند تا ۱۸ مرداد ماه، آثار پویش های قرآنی خود را در پیام رسان سروش به شماره 09371077662 ارسال و همچنین آثار مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان را به شماره 09158913490 در پیام رسان ایتا و سروش ارسال کنند.

همچنین، پویش با غدیر در پناه ولی به همت  مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فردوس با رویکرد تولید آثار هنری با موضوع غدیر در قالب های نقاشی، خطاطی، طراحی و تایپو گرافی و... راه اندازی شده است.

علاقه مندان علاوه بر انتشار آثار خود در فضای مجازی می توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را به همراه مشخصات کامل به آیدی @painter در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha