جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس

حوزه/ فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق گفت: همگی می دانند که شرکت های تلفن همراه به ویژه در زمینه امنیتی بدون نظارت دولت کار می کنند، لذا از دست داشتن این شرکت ها در ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تعجب نمی کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق در واکنش به دست داشتن یک شرکت تلفن همراه در ترور فرماندهان مقاومت گفت: دولت باید به فکر تأسیس یک شرکت عراقی ویژه تلفن همراه باشد و قرارداد هایی که با شرکت های فعال در کشور امضا کرده را لغو کند.

وی افزود: همگی می دانند که شرکت های تلفن همراه به ویژه در زمینه امنیتی بدون نظارت دولت کار می کنند، لذا از دست داشتن این شرکت ها در ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تعجب نمی کنیم.

عضو ائتلاف فتح تصریح کرد: متأسفانه تمامی شرکت های خارجی و حتی شرکت های داخلی به دور از نظارت امنیتی کار می کنند و اگر نظارتی هم باشد، ضعیف است و به سطح نظارت جدّی نمی رسد، لذا دولت باید یک شرکت عراقی ویژه تلفن همراه تأسیس کرده و تمامی قرارداد های خود را با شرکت های فعال در کشور لغو کند.

شایان ذکر است که کمیته تحقیقاتی پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفته است که یکی از شرکت های مخابراتی عراق در این عملیات تروریستی دست داشته اند و از فرماندهان حشد الشعبی اسنادی را در این خصوص دریافت کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha