پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان با ابراز تاسف از آمار بالای خانوارهای مستأجر در همدان، گفت: دولت در بحث مسکن دارای عملکرد کندی بود و برای از بین بردن مشکل مسکن امروز نیاز به همت مسئولان و فعالیت جهادی آن‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن همدان در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و زلزله چند ساله گذشته، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، مسئله مسکن است که تبدیل به دغدغه اصلی مردم شده است.

وی با ابراز تاسف از آمار بالای خانوارهای مستأجر در همدان، بیان کرد: دولت در بحث مسکن دارای عملکرد کندی بود و لذا برای از بین بردن مشکل مسکن امروز نیاز به همت مسئولان و فعالیت جهادی آن‌ها داریم.

وی با بیان اینکه همه متولیان مسکن باید برای حل مشکل به میدان بیایند، گفت: برای رسیدن به این هدف باید به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشیم تا شاهد از بین رفتن این مشکل باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، مسکن را جز کالاهای اساسی و ضروری مردم عنوان کرد و یادآور شد: امروز موضوع مسکن مطالبه جدی مردم از مسئولان است، و لذا مسئولان باید به وعده های خود در این حوزه هر چه سریع‌تر عمل کنند.

وی تصریح کرد: با دیدن جوانی که در شرایط فعلی حتی توانایی اجاره منزل هم ندارد انسان شرمنده می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید نسبت به آشنا کردن مردم و جوانان با طرح‌های حمایتی خود اقدام کند، گفت: اینکه بنیاد مسکن، زمین در روستا را با قیمتی پایین‌تر از قیمت روز در اختیار افراد قرار می‌دهد، فرصت خوبی است که با جلوگیری از مهاجرت‌ها، جمعیت حاشیه نشین را کاهش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha