جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم با ارسال نامه‌ای از ابراز همدردی و صدور پیام تسلی بخش تولیت آستان قدس رضوی به دنبال ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طباطبایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در متن نامه آیت‌الله سعیدی خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان مقدس رضوی چنین آمده است:

سلام علیکم؛

با احترام از ابراز لطف، همدردی و ارسال پیام تسلی بخش جنابعالی در پی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طباطبایی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

آن عالم ربانی، وارسته و معلم اخلاق در طول حیات پر برکت علمی، معنوی و مدیریت مدرسه علمیه الحجه عجل الله تعالی فرجه الشریف و ترویج معارف نورانی قرآن و تبلیغ احکام و اخلاق و تربیت شاگردان گام‌های موثر و مهمی برداشت.

امید است، شاگردان آن استاد بزرگوار و مدیر برجسته، راه ایشان را که کادرسازی برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نهایت حکومت جهانی حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد ادامه دهند.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت فاطمه معصومه اخت الرضا علیهمالسلام برای آن جانب و خانواده محترم سلامتی و توفیق بیشتر برای خدمت به ساحت قرآن و اهل بیت علیهم السلام به ویژه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه‌السلام از درگاه الهی مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha