جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه خانگی فرزندان غدیر

حوزه/ مسابقه جشن‌های خانگی با عنوان «ویژه‌برنامه فرزندان غدیر» از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان، در راستای «تقویت فضای معنوی و انس هر چه بیشتر فرزندان با اهل‌بیت(ع) در ایام عید بزرگ سعید غدیر خم»، «غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان»، «ارتقای نشاط و معنویت برای خانواده‌ها»، «تحکیم خانواده‌ و ایجاد صمیمیت بین والدین و فرزندان» مسابقه جشن‌های خانگی دهه ولایت را با عنوان «ویژه‌برنامه فرزندان غدیر» برگزار می‌کند.

برای شرکت در این مسابقه، فرزندان طلاب و روحانیون گرامی به مناسب دهه ولایت، لازم است که خانه خود را تزئین و جشن کوچکی برگزار نمایند و بعد از آن نیز، فیلم یا عکس آن را به معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، آیدی @mkhuzestan در پیام رسان «بله» و «ایتا» آماده دریافت آثار و پیام‌های مخاطبین می‌باشد.

همچنین از جمله جوایز این مسابقه اهداء «پنج میلیون ریال به پنج نفر اول»، «یک‌میلیون ریال به یک‌صد و ده نفر» و «پانصد هزار ریال به یک‌صد و ده نفر رتبه سومی» می‌باشد.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ مردادماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha