پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ «تحقیر توانایی‌های داخلی»، «بزرگ‌نمایی قدرت‌های سلطه‌طلب خارجی» و «بن‌بست نمائی شرایط فعلی» و به تعبیر آقا دادن «آدرس غلط» درباره علاج تحریم‌ها و در نهایت انتساب آثار ناکارآمدی کارگزاران لیبرال مسلک به رهبری، برخی از «مأموریت‌های واضح» جریان تحریف در مقطع کنونی می‌باشد که این «تیغ تیز تحریف» همواره مکمل شمشیر لشکریان شیطان بوده که شاید شنیع‌ترین مصداق تاریخی آن جریان «تحریف اموی» علیه امامت اهل‌بیت به‌ویژه تحریف «واقعه غدیر» و انتصاب حضرت امیر(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان و نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با ارسال یادداشتی به خبرگزاری «حوزه»، پیرامون سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری، نوشت: سخنان اخیر حضرت آقا، بسی حکیمانه و درس‌آموز و تجلی عزت، اقتدار، توکل و تدبیر بود «متع الله المسلمین بطول بقائه»

اما در این سخنان راهبردی یک نکته کلیدی وجود داشت که باید مورد تحلیل و موشکافی و تبیین بیشتری قرار گیرد و آن مشروط نمودن شکست «خط تحریم» به شکست «جریان تحریف» است، یعنی آدرس دقیقی از بارانداز دشمن...!

در واقع حضرت آقا «پیوند عمیق» و برنامه‌ریزی شده اما «پنهان» بین وزارت «خزانه‌داری آمریکا» با برخی از محافل و رسانه‌ها و قلم به مزدهای وطن‌فروش داخلی را بیش از پیش افشا نمودند.

عملیات روانی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان معاند، تیتر و محتوای تولیدی رسانه‌ها و نشریات زرد داخلی که بعضاً از بیت‌المال مسلمین و دولت ارتزاق می‌شوند و مصداق بارز جریان تحریف می‌باشند، حاکی از «هماهنگی خاصی» با سیاست دشمنان در جهت به تسلیم کشیدن ملت ایران و آماده نمودن فضای روحی و روانی جامعه جهت پذیرش حرف‌های زور آمریکا و «تسهیل سلطه» دشمنان بر مسلمین می‌باشد.

تحقیر توانایی‌های داخلی، تطهیر و بزرگ‌نمائی قدرت‌های سلطه‌طلب خارجی، بن‌بست نمائی شرایط فعلی، ترسیم دروغین «دوگانه جنگ یا مذاکره و تسلیم» و القاء روحیه یاس و ناامیدی و به تعبیر آقا دادن «آدرس غلط» درباره علاج تحریم‌ها و در نهایت انتساب آثار ناکارآمدی کارگزاران لیبرال مسلک به رهبری، برخی از «مأموریت‌های واضح» جریان تحریف در مقطع کنونی می‌باشد.

تقابل جریان تحریف با جبهه حق‌طلبان سری دراز دارد و در ماهیت شناسی آن باید به تاریخ انبیاء و به پیشینه سیاه یهود مدینه مراجعه کرد که به تعبیر قرآن یکی از خصائص آن‌ها تحریف و سانسور حق و حقیقت بود؛ «یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِه» (مائده ۴۱)

نکته مهم اینجاست که نوعا هرگاه پیامبران و یا پیروانشان با هدف اقامه کلمه‌الله قیام نموده همپای آن «جریان شیطانی تحریف» هم در مقابل آن قد علم نموده است.

در حقیقت «تیغ تیز تحریف» همواره «مکمل» شمشیر لشکریان شیطان بوده که شاید شنیع‌ترین مصداق تاریخی آن جریان «تحریف اموی» بر علیه امامت اهل‌بیت عصمت و طهارت به‌ویژه تحریف و سانسور «واقعه غدیر» و انتصاب حضرت امیر(ع) باشد.

جریانی که به «شهادت تاریخ» با  تطمیع و تهدید خواص و سلاح تحریف با نشاندن یزید میمون‌باز شارب الخمر در جایگاه رهبر مسلمین و معرفی حسین بن علی(علیه‌السلام) به‌عنوان شورشی و «جنگ‌طلب» تاریک‌ترین صفحه تاریخ را رقم زد.

و تنها در یک قلم و در همین راستا سمرة بن جندب، با هدف تحریف شخصیت نورانی حضرت امیر(علیه‌السلام) ۴۰۰هزار درهم از معاویه دریافت کرد تا به دروغ یک حدیث نبوی بر علیه امام علی(ع) و در مدح ابن ملجم جعل نماید.

در سایه غفلت و دنیاطلبی و استحاله خواص جامعه «تیغ تیز تحریف» آن‌چنان برنده و بی‌رحم نسبت ائمه معصومین(صلوات الله علیهم) عمل نمود که ‌در آداب زیارت امام رضا(ع) آمده؛ «قتل الله من قتلک بالایدی و الالسن» (قهر خدا بر آن‌هایی که شما را با دست و زبان! به شهادت رساندند).

یعنی ائمه ما با «شمشیر زبان» هم به شهادت رسیدند. آن زبان‌های وارونه کننده حقایق و تحریف گر واقعیت.

و اکنون که بعد از چهل سال شکست پیاپی جبهه استکبار از انقلاب اسلامی، صهیونیسم بین‌الملل در تکمیل هجمه خود با به‌کارگیری «عناصر معاویه صفت» تیغ تحریف را از نیام خارج کرده تا بار دیگر حق و حقیقت را به مسلخ ببرد، باید کمر همت بست و با بصیرت افزایی خط شیطانی تحریف را رسوا نمود تا توطئه تحریم‌ها هم به شکست بیانجامد.

این وعده الهی است که اگر در صحنه و حق مدار و با تقوا باشید قطعاً کید و مکر دشمن شکست می‌خورد؛ «وَ إِنْ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا لا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئاً».

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha