جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ، امام جمعه اهواز ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه صداوسیما دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کند، گفت: پاسداشت‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها و درعین‌حال تشریح و بزرگداشت دستاوردهای ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

امام جمعه اهواز، در این دیدار با بیان اینکه شورا یک هیأت اندیشه‌ورز برای ارائه راهکار در طول سال برای پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل دهد، اظهارداشت: پاسداشت‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها و درعین‌حال تشریح و بزرگداشت دستاوردهای ملی است.

وی با بیان اینکه در شرایط گرانی کنونی بسیاری از دستاوردهای نظام اسلامی فراموش شدند، خاطرنشان کرد: فراموشی دستاوردهای نظام اسلامی مصداق تحریفی است که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر بدان اشاره داشت؛ تلاش دشمن بر آن است که دستاوردهای انقلاب اسلامی فراموش شوند و تحریف‌ها رخ دهد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه این روزها بسیاری به دوران پهلوی اشاره می‌کنند، بیان کرد: کسی نمی‌گوید که در آن دوران بیشتر روستاها فاقد برق و آب بود، کسی از ناتوانی بی‌شمار افراد جامعه در خرید نیازهای اولیه و خورد و خوراک‌ها سخن نمی‌گوید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، با بیان اینکه ظلم‌ها و جفاهای بسیاری در حق نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: این روزها به مقایسه با دوران پهلوی پرداخته می‌شود، تبلیغات بسیار سوئی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد و درعین‌حال به بزرگنمایی دوران شاه پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کار شبانه‌روزی حلال مشکلات است، ادامه داد: در هر برهه زمانی چه پیش و چه پس از انقلاب اگر تلاش شود، دستاوردهای بسیاری حاصل می‌شود، جوانان از دوران ذلیلانه شاه آگاه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با اشاره به اینکه مشکلات موجود نتیجه سوءمدیریت‌ها است، گفت: جلوگیری از قاچاق، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، راهگشای مشکلات کنونی است، پیش از انقلاب انگشت شمار شرکت وجود داشت، اما امروزه در خوزستان، شرکت‌های مختلفی به فعالیت می‌پردازند.

امام جمعه اهواز در پایان با بیان اینکه باید خدمات انقلاب اسلامی نشان داده شود، گفت: صداوسیما باید به معرفی دستاوردهای به دست آمده در دوران انقلاب اسلامی بپردازد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha